Информация за двигател 1.9 TDI 1Z.
Двигател с директно впръскване на горивото в горивната камера, в следствие на което се получава по-добро изгаряне и се увеличава полезното действие. За плавното изгаряне на горивото от голямо значение е и двупружинното тяло на дюзите, като по този начин впръскването е на две степени.
Цялата работа на мотора се регулира фино от ECU (електронен блок за управление) с помощта на необходимите датчици. Някой от по важните процеси регулирани от ECU са:
- Следена на количеството впръскано гориво в зависимост от неговата температура, педала за газ и моментните обороти на мотора.
- Следена на точното количество въздух вкарано в цилиндрите спрямо налягането на турбината.
- Връщането на част от изгорелите вече газовел
- Както и много други процеси като следенето на оборотите на презен ход, следене на максималните обороти, намаляване на вредните емисии в околната среда.
Цялата работа на мотора се регулира фино от ECU (електронен блок за управление) с помощта на необходимите датчици. Някой от по важните процеси регулирани от ECU са:
- Следена на количеството впръскано гориво в зависимост от неговата температура, педала за газ и моментните обороти на мотора.
- Следена на точното количество въздух вкарано в цилиндрите спрямо налягането на турбината.
- Връщането на част от изгорелите вече газовел
- Както и много други процеси като следенето на оборотите на презен ход, следене на максималните обороти, намаляване на вредните емисии в околната среда.
По-важни характеристики:
4 цилиндъра редови разположени
Обем - 1896 кубични сантиметра.
Цилиндри с диаметър - 79,5 мм
Ход на буталата - 95,5 мм
Сгъстяване - 19,5/1
Мощност 90 к.с. при 4000 об/мин.
Максимален въртящ момент -202 Н.м / 1900 об/ мин
Цилиндри с диаметър - 79,5 мм
Ход на буталата - 95,5 мм
Сгъстяване - 19,5/1
Мощност 90 к.с. при 4000 об/мин.
Максимален въртящ момент -202 Н.м / 1900 об/ мин
Серийно монтиран в модели на Audi, Volkswagen и Seat.

0 коментара:
Публикуване на коментар
Моля пишете на кирилица.